søndag den 12. august 2012

Vores dejlige sommerferie

Vi har bare været SÅ meget på ferie. Vi har bla været 14 dage sydpå i dejlig varme med sol, pool og strand. Har nydt hinanden og slappet rigtig meget af!!

Det er rigtig dejlig at komme hjem igen, og nu begynder kreativiteten igen at krible...

Der går dog meget tid i haven med at holde ukrudt væk og med at nusse omkring alt det skønne, der vokser og gir' farver og liv i haven.

Men som sagt, det kribler, og jeg har også gang i lidt forskelligt, som jeg glæder mig til at vise:-) Vi blogges og rigtig dejlig uge til alle - pøj pøj med skolestarterne; min søn skal starte i 1. klasse imorgen, og det er bare så stort:-)



2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder.
    Håber I har haft en skøn ferie - det ser sådan ud.
    Må jeg komme med næste gang? Be, be...
    Tanker

    SvarSlet
  2. Det må du Lene - dig og hele familien:-)

    SvarSlet